Кошик
26 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою вул. Воздвиженська 48 (04071), Київ, Україна. Для вирішення питань обміну та повернення товарів – зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380(93)3795124. Повернення чи обмін товару протягом 14 днів, крім дня продажу, здійснюється, якщо товар був у експлуатації, збережено упаковка, документація, все ярлики і захисні плівки. Для того, щоб надіслати заявку про бажання обміну або повернення коштів за куплений товар, напишіть будь ласка на пошту: v_rudich@ukr.net, до месенджера Viber, Telegram, WhatsApp або зателефонуйте за номером: +380(93)3795124. Заявка розглядається протягом 2-3 робочих днів. Повернення коштів покупцю здійснюється на картку Visa/Mastercard, якщо оплата була на рахунок або готівкою в офісі протягом 7 календарних днів після розгляду заявки. Умови повернення товарів неналежної якості: Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту v_rudich@ukr.net, у месенджер Viber, Telegram, WhatsApp за номером: +380(93)3795124 Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів провадиться зручним для клієнта способом протягом 7-ми календарних днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner